середа, 14 травня 2014 р.

Тема 2 Використання on-line інструментів для підтримки активних та інтерактивних методів роботи, спрямованих на розвиток мислення учнів

Дата заняття 14.05.2014

Тема 2 Використання on-line інструментів для підтримки активних та інтерактивних методів роботи, спрямованих на розвиток мислення учнів

 Тема: Використання сервісів Google для організації навчальної діяльності учнів
 Барна О.В. к.пед.н., доцент
 План лекції
 1. Сервіси організації спільної роботи над документами.

Google Docs (укр. Документи Ґуґл) — розроблений Google безкоштовний
мережевий офісний пакет, що включає текстовий, табличний редактор і
службу для створення презентацій, редактор векторної графіки та службу для
створення форм опитування.

Переваги Документів Google перед Microsoft Office:
• Не потрібна покупка та встановлення будь-яких програмних продуктів.
Достатньо мати в системі сумісний із сервісом браузер.
• Проста організація спільної роботи над документами.
• Перегляд хронології всіх змін. Робота з версіями.
• Підтримка гаджетів в електронних таблицях.
• Експорт в PDF.
• Публікація текстових документів та електронних таблиць у вигляді
веб-сторінок або статей блогів (підтримується безліч сервісів).
• Підтримка форматів Open Document і Star Office (тільки текст SXW)

 2. Фотосервіс як сервіс публікування графічних навчальних даних.

Picasa - безкоштовна програма, що допомагає складати, класифікувати й
редагувати фотографії на своєму комп"ютері.

 3. Сервіси планування діяльності.



 4. Сервіси публікування навчальних матеріалів.



 5. Використання блогів в роботі вчителя інформатики.


Створення інтерактивних on-line вправ.

Сівінська О.З.

Використання сервісу https://learningapps.org/
ІНСТРУКЦІЯ РЕЄСТРАЦІЇ НА СЕРВІСІ
  1. Зайдіть на сайт  http://learningapps.org/
  2. Виберіть мову інтерфейсу
  1. Виберіть команду “Регістрація”
  1. Виберіть команду “Створити обліковий запис ”
  1. Заповніть анкету

ІНСТРУКЦІЯ “СТВОРЕННЯ КЛАСУ У LEARNINGAPPS.ORG” 
Однією з можливостей сервісу є створення класу користувачів, якими керує вчитель, що створив цей клас. Учні мають можливість виконати вправи, що пропонує вчитель. Вчитель має можливість видавати логіни і паролі своїм учням, що не потребує їх реєстрації. Учень також має можливість вибирати будь які інші вправи та створювати свої, але не має права публікувати їх в сервісі.

ІНСТРУКЦІЯ СТВОРЕННЯ ВПРАВИ 1. Зайдіть у свій аккаунт. • Створення вправи на основі існуючої 2. Виберіть “Перегляд вправ” та категорію. 3. Перегляньте вправу, на основі якої ви хочете створити (збірка вправ буде залежати від мови інтерфейсу) 4. Виберіть «Створити схожу вправу». 5. Виберіть «Завершити редагування та переглянути вправу».
• Створення нової вправи 1. Виберіть «Створення вправи» 2. Виберіть вид вправи “Знайти пару” 4. Вкажіть назву та завдання вправи 5. Виберіть Текст та відповідно до нього Картинку (як приклад). Добавте іншу пару якщо потрібно. 6. Впишіть текст. 7. Виберіть і протестуйте вправу та Збережіть 

ІНСТРУКЦІЯ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОПУБЛІКУВАННЯ ВПРАВИ Важливим є способи розміщення створених чи вибраних вправ. Може бути особистою і опублікованою у сервісі. 1. Якщо вправа приватна, то її можна прив’язати або відіслати на різні сервіси у режимі редактора, в повноекранному режимі або вбудувати як НTML –код. 2. Результат використання у блозі 3. Опублікована вправа. 

1 коментар:

  1. п. Андрію, у мене є для Вас порада щодо оформлення блогу: розширити межі поля для публікацій аби не виходили за межі публікації зображення і більш "комфортно" почувались вбудовані форми і онлайнові вправи.
    Це можна зробити через Шаблон-Настроить-Регулировка ширины. Гадаю, моя порада стане Вам в нагоді! :)

    ВідповістиВидалити